מחיצות זכוכית למשרדים

מחיצות זכוכית למשרד וחלונות לעסקים

מחיצות הזכוכית והחלונות הגדולים הם פריטים בסיסיים ומשמעותיים בכל בית עסק. מחנויות הבגדים ועד משרדי עורכי דין, מהמסעדות ועד הבנקים או המרפאות – את הזכוכיות המעוצבות הללו אנחנו רואים כמעט בכל מקום. הן יכולות לשמש כדלת כניסה מרהיבה למשרד, כחלון ראווה בחנות או כקיר מעוצב בבית הקפה, למשל. אם כן, כשאנחנו מתקינים דלתות, ויטרינות ומחיצות זכוכית, אנחנו משנים לחלוטין את פני החלל ומשדרגים את עיצוב המשרד, הדירה או החנות, ואנחנו נהנים משורה ארוכה של יתרונות ברורים, הן ברמה האסתטית והן ברמה הפונקציונלית.

זכוכית – פתרון מעולה באיכות גבוהה

מעל לכל, השימוש בזכוכית לעיצוב דלתות, או ויטרינות – הוא פשוט פתרון פרקטי. הזכוכית עמידות וחזקות, הדלת המחוסמת מבטיחה לנו ראש שקט הרבה יותר, וגם התחזוקה מועטה מאוד. כך ניתן ליהנות מהעיצוב הנהדר גם בבתים שבהם מתגוררים ילדים קטנים, וגם בבתי עסק שבהם תנועה ערה של אנשים. כדי לתכנן את דלת הפנים המושלמת עבורכם, את הוויטרינה היוקרתית לעסק ואת העיצוב שתפור בדיוק למידות שלכם, קבוצת זגגות השרון מציעה לכם את כל הפתרונות המתקדמים והאיכותיים. מחיצות הזכוכית, הוויטרינות והדלתות מתוכננות לפרטי פרטים, בדיוק לפי הצרכים והדרישות שלכם, ובהתאם לסטייל המועדף עליכם. כל זאת, עם שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, ועם הקפדה על עבודה יסודית שתבטיח לכם תוצאות מרשימות.

30 שנות ניסיון בעבודות זכוכית מורכבות לכל סוגי העסקים 

ייעוץ ראשוני ללא עלות

ויטרינות ומחיצות – מגוון סוגים

לדלתות, לוויטרינות ולמחיצות הזכוכית יש עוד שפע של יתרונות, והמגוון הרחב ממנו תוכלו לבחור הוא אחד הבולטים שבהם. יש היום המון סוגי זכוכית בשלל צבעים וגוונים, וכך אתם יכולים לבחור בין זכוכית שקופה שתיצור תחושה טובה יותר של מרחב גדול, לזכוכית צבעונית או לבנה שתוסיף טאץ' מעוצב ומידה של פרטיות לכל חלל בנפרד. כל זאת, תוך שאתם ממשיכים ליהנות מהתאורה הטבעית שמגיעה לכל אחד מהחללים, וגם שומרים על מרחב עיצובי אחיד ופתוח.

 דלתות, ויטרינות ומחיצות באיכות גבוהה

מעל לכל, השימוש בזכוכית לעיצוב דלתות, ויטרינות או מחיצות – הוא פשוט פתרון פרקטי. הזכוכית עמידות וחזקות, הדלת המחוסמת מבטיחה לנו ראש שקט הרבה יותר, וגם התחזוקה מועטה מאוד. כך ניתן ליהנות מהעיצוב הנהדר גם בבתים שבהם מתגוררים ילדים קטנים, וגם בבתי עסק שבהם תנועה ערה של אנשים. כדי לתכנן את דלת הפנים המושלמת עבורכם, את הוויטרינה היוקרתית לעסק ואת העיצוב שתפור בדיוק למידות שלכם, קבוצת זגגות השרון מציעה לכם את כל הפתרונות המתקדמים והאיכותיים. מחיצות הזכוכית, הוויטרינות והדלתות מתוכננות לפרטי פרטים, בדיוק לפי הצרכים והדרישות שלכם, ובהתאם לסטייל המועדף עליכם. כל זאת, עם שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, ועם הקפדה על עבודה יסודית שתבטיח לכם תוצאות מרשימות.

30 שנות ניסיון בעבודות זכוכית מורכבות לכל סוגי העסקים 

ייעוץ ראשוני ללא עלות

קבוצת זגגות השרון מתמחה בתכנון וביצוע עבודות זכוכית, עם ותק של 30 שנה בענף הזכוכית. אנו מעניקים שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, ומעניקים שירות מקצועי איכותי ומדויק,עם צוות מתקינים מיומן ומקצועי.

עם השנים צברנו המון ידע וניסיון בעולם הזכוכית ואנו מקפידים על שלוש עקרונות המלווים אותנו מתחילת דרכנו. איכות המוצרים הינה ללא פשרות ובסטנדרטים גבוהים, החברה מייצרת ומשווקת זכוכיות בעלות תו תקן ישראלי. האיכות באה לידי ביטוי החל משלב הייצור וכמובן בתהליכי בקרת איכות קפדניים ביותר.

שירות יותר מ-30 שנה של קשר ישיר ושוטף עם הלקוחות ומספק איכות, מקצועיות וזמינות. זגגות השרון שמחה לתת יעוץ אישי והדוק לאורך כל הדרך. אמינות ההגינות העסקית מול לקוחותינו הנה הבסיס לכל פעילותינו.

30 שנות ניסיון בעבודות זכוכית מורכבות

עוד סוגי עבודות שלנו

אמבטיונים בהתאמה אישית לפי מידה

מקלחונים פינתיים בהתאמה אישית לפי מידה

מקלחוני חזית בהתאמה אישית לפי מידה

מקלחונים בפרזול שחור מיוחד

מקלחונים ואמבטיונים סטנדרטים

עבודות זכוכית מורכבות לכל סוגי העסקים 

ייעוץ ראשוני ללא עלות

חייג עכשיו וואצפ מהיר  חייג עכשיו וואצפ מהיר חייג עכשיו וואצפ מהיר חייג עכשיו